Una nova etapa

Una nova docència, pedagogia, il·lusió i empenta, podrien caracteritzar el que vaig sentir sent alumna teva. Una professora amb carisma i ganes de fer les coses ben fetes, una professora per recordar. Personalment, recordo com admirava la teva capacitat de motivació i de transmetre els sentiments, la capacitat de sentir i interpretar.. recordo que pensava: tant debò em passi el mateix amb el meu destí! Aconseguir trobar el meu "lloc" amb l'il·lusió i ganes de descobrir, com tu ens transmeties amb la literatura.

Estic segura que mantens la teva força i carisme. Et desitjo el millor en aquesta nova etapa.

Amb molt carinyo i respecte,

Ivette Duch i Parera
1a promoció d'ESO
IES Les Corts 1996-2002

1 comentario:

mamapi dijo...

Hola company de blog:
Estic molt content de viitar l teu blog. ho fare mes sovint
petonets